Tvrtka Bauhaus, sa sjedištem u Njemačkoj, jedan je od najvećih prodajnih centara za radionicu, kuću i vrt još od 1960. godine. Na sajmu interijera In Dizajn – Festival modernog doma Bauhaus će predstaviti nekoliko idejnih rješenja za uređenje unutarnjih prostora i uslugu 360°.
Među prvima je uveo koncept jedinstvene ponude proizvoda najrazličitijih stručnih te vlastitih brendova ponuđenih na jednom mjestu. Po ovom uspješnom konceptu nastalo je više od 300 prodajnih centara u osamnaest zemalja diljem Europe. Svaki prodajni centar raspodijeljen je na 15 specijaliziranih odjela te nudi približno 120.000 proizvoda.
Prvi prodajni centar u Hrvatskoj otvoren je 2000. godine u Zagrebu, na Žitnjaku. Firma trenutno posluje s tri prodajna centra u Zagrebu (Žitnjak, Jankomir i novootvoreni Buzin) te centrima u Varaždinu, Puli, Rijeci, Zadru i Splitu.
Bauhaus je do danas ostao vjeran osnovnom DO-IT-YOURSELF konceptu, kvalitetnom stručnom poslovanju i raznolikosti proizvoda po najboljim cijenama, te i dalje kontinuirano nastavlja u tom smjeru. Pored toga razvio je inovativne koncepte prodaje i usluge poput Drive-in Arene, Usluge montaže i Svijeta kupaonica: Zahvaljujući usluzi 360° (opremanje + ugradnja) na odjelu Svijeta Kupaonica svaki klijent može doći do individualne kupaonice iz snova. Dugogodišnje iskustvo stručnog tima jamči da se svi zadaci prepuštaju u prave ruke. Prodajni centri kupcima također nude i uslugu montaže za proizvode iz svog asortimana.
Ovogodišnji novitet firme Bauhaus je otvaranje internet prodaje s jednim dijelom prodajnog asortimana, koji se svakim danom nadopunjuje i širi.
Posjetite web-shop i kupujte iz udobnosti vlastitog doma na www.bauhaus.hr.