U današnjem ubrzanom načinu života izazov je držati svaki kutak doma urednim. Mnoge površine izgledaju čisto na prvi pogled, no unatoč redovitom održavanju, tapecirani namještaj, madraci i tepisi s vremenom zadržavaju dubinske nečistoće.
Održavanje prostora urednim i higijenskim može biti izazovno – bilo da je riječ o domu, uredu ili poslovnom prostoru. Kako ih održavati čistima, pitali smo stručnjaka.

„Preporuka je da barem jednom mjesečno usisamo tapecirani namještaj. Ali samo usisavanje nije dovoljno, potrebno je barem jednom godišnje napraviti dubinsko čišćenje. Dubinskim čišćenjem ne uklanjamo samo površinsku prljavštinu već i sve ono što se tijekom godine nataložilo u unutrašnjosti namještaja poput prolivene tekućine, grinja, bakterija i alergena. Tijekom procesa čišćenja koristimo strojeve pomoću kojih se kružnim postupkom voda nanosi na tkaninu i zatim zajedno s prljavštinom usisava van” , rekao nam je Dino Salopek, predstavnik tvrtke Čistka.hr.

KOLIKO JE DUBINSKO ČIŠĆENJE ZAISTA VAŽNO?
Još uvijek mnogi nemaju pravu svijest o važnosti redovitog održavanja tapeciranog namještaja. Redovito usisavanje je korisno i preporučuje se barem jednom mjesečno, no ono ne može zamijeniti dubinsko čišćenje.

Dubinskim čišćenjem ne uklanjamo samo vidljivu, površinsku prljavštinu, već i nečistoće koje se nakupljaju u dubini tkanine, poput grinja, bakterija i alergena.
KAKO IZGLEDA POSTUPAK DUBINSKOG ČIŠĆENJA TAPECIRANOG NAMJEŠTAJA?
„Postupak započinje tretiranjem mrlja odgovarajućim sredstvom. Zatim se površina dodatno četka kako bi se razgradila površinska prljavština. Nakon toga, pomoću stroja za dubinsko čišćenje, kružnim postupkom nanosi se voda na tkaninu i zajedno s prljavštinom usisava van”, rekao nam je Dino Salopek, predstavnik tvrtke Čistka.hr.
Rezultat? Svjež miris, osjećaj čistoće i sigurnost da sjedite na zaista čistoj površini.

ZAŠTO JE PROFESIONALNO ČIŠĆENJE TEPIHA NUŽNO?
„Najčešća dva problema kod pranja tepiha u kućnoj varijanti su: oštećena vlakna nakon pranja miniwashem zadržavanje vlage nakon pranja tepiha ekstrakcijskim uređajima na podu”, objašnjava predstavnik tvrtke Čistka.hr.

Salopek dodaje da zbog vlage koja ostane u tepihu može doći do razvoja plijesni i neugodnih mirisa. Profesionalno pranje znači da se tepisi peru u kontroliranim uvjetima. Nakon četkanja i pranja, ispiru se u centrifugi te potom suše u komori. Tek tada su stvarno čisti i higijenski sigurni.
ZAŠTO JE ČISTOĆA PODOVA VAŽNA U POSLOVNIM PROSTORIMA?
Ni poslovni prostori ne smiju se zanemariti.
U poslovnim prostorima čistoća podova igra ključnu ulogu u stvaranju dojma profesionalnosti, ali i u održavanju higijenskih uvjeta koji utječu na zdravlje i učinkovitost zaposlenika.

Uredski prostori, saloni, ordinacije i drugi poslovni objekti svakodnevno su izloženi velikom broju ljudi, što podove čini površinama koje se najbrže i najviše zaprljaju.
Vrsta podloge određuje način čišćenja, a primjena neadekvatne metode može dovesti do oštećenja ili površinskog zadržavanja nečistoće.

Dubinsko čišćenje tepisona
Dino Salopek, predstavnik tvrtke Čistka.hr objašnjava da kada je podloga ravna, poput tepisona, koristimo stroj čije se četke rotiraju horizontalno po površini.
Strojno pranje tvrdih podova
Kod tvrdih podnih površina poput pločica, PVC-a, mikrocementa ili kamena koristi se stroj s okomitom rotacijom četki, posebno učinkovit za čišćenje fuga i reljefnih dijelova. Završno ispiranje provodi se čistom vodom, strojno ili ručno, ovisno o podlozi.

ONLINE REZERVACIJA – RJEŠENJE KOJE ŠTEDI VRIJEME (I ŽIVCE)
Uslužne djelatnosti danas često uključuju čekanje – na odgovor, potvrdu termina ili dodatne informacije. No, kada je sve dostupno online, proces postaje neusporedivo jednostavniji.
Upravo to omogućuje platforma cistka.hr, gdje korisnici u svega nekoliko klikova mogu odabrati uslugu, rezervirati termin i odmah znati koliko će ih ona stajati.

Bez poziva, bez nepotrebnog dogovaranja – sve je jasno, brzo i dostupno u bilo koje doba dana.
Posjetite cistka.hr i osigurajte svoj termin kad vama najviše odgovara.