Dimenzije raznih komada namještaja i ukrasa u vašem domu, ali i njihov međusobni odnos puno su važniji za finalni dojam no što mislite. Otkrivamo tri stvari za dom koje kupujete premale!
Iako najčešće veći komadi namještajai ukrasa za dom dolaze i s većom cijenom, neusporedivo su bolji izbor. Dok na nekim stvarima svakako možete uštedjeti – napokon, sami znate u što valja investirati, a u što ne, ovisno o stilu života, potrebama, ukusu i slično.
Neovisno o samoj cijeni, tri su stvari u domu koje najčešće biramo puno manje no što je potrebno – bilo zbog uštede, straha od pogreške ili jednostavno krive procjene veličine ostatka namještaja.

1. TEPIH
Mali tepih ili tepih nedovoljne veličine djelovat će pomalo otužno i neće laskati prostoriji koju ste njime namjeravali ukrasiti. Bilo da je riječ o spavaćoj, dnevnoj ili kojoj drugoj sobi, tepih ne bi trebao biti element na kojem ćete štedjeti. Napokon, kvalitetan će tepih dugo potrajati i izgledati lijepo pa se tim više isplati izdvojiti koju kunu više.

Kako odabrati idealan tepih pročitajte ovdje.

2. SLIKE
Iako grupiranje nekoliko manjih slika, fotografija ili umjetnina može djelovati upečatljivo i zanimljivo, najčešće stavljamo na zid jednu ili dvije slike koje na praznom zidu baš i ne ostavljaju impresivan dojam. Umjesto toga, predlažemo da pokušate sa stvarno velikom slikom ili uljem na platnu koje će u trenu transformirati prostoriju i učiniti je atraktivnijom.

Možda će vas zanimati i ovo: 20 načina kako razigrati zidove

3. RASVJETA
U nekim je slučajevima mala i neupadljiva rasvjeta najbolji izbor, no u većini slučajeva to nije tako, osobito kada je u pitanju dnevni boravak, blagovaonica ili spavaća soba. U ovim prostorijama atmosfera je vrlo važna, a zanimljiva i dovoljno velika visilica odličan je način da stvorite ne samo atmosferu, već i da stilski zaokružite prostoriju.

Ovo ne vrijedi samo za viseću rasvjetu, već i za podne lampe, a osobito one stolne – sjenilo ili vrh lampe trebao biti u razini naših očiju.

Kako odabrati pravu visilicu pročitajte ovdje.
