Talijanska vlada dala je zeleno svjetlo za izgradnju mosta o čijoj se izgradnji dugo pričalo i pregovaralo. Most preko Mesinskog tjesnaca, koji će spajati kopnenu Italiju sa Sicilijom bit će biti najduži viseći most na svijetu.
Ideja o povezivanju Sicilije s kopnom postoji barem od kasnih 1960-ih, ali je odgađana iz raznih razloga, uključujući visoke troškove i seizmičke rizike kao i štetnog utjecaja na okoliš i sigurnost s obzirom da je ovo seizmički aktivno područje.
No uskoro ni lokalno stanovništvo ni turisti možda više neće morati prelaziti Mesinski tjesnac trajektom. Talijanska vlada odobrila je konačni nacrt mega-mosta i izdvojila 13,5 milijardi eura za njegovu izgradnju.

Projekt će provesti konzorcij predvođen Webuild Groupom, koji će uključivati španjolsku tvrtku Sacyr, japansku grupu IHI i dansku konzultantsku tvrtku COWI. Očekuje se da će se konstrukcija sastojati od jednog raspona, čija će duljina biti 3300 metara što će ga činiti najdužim visećim mostom na svijetu. Bit će kilometar duži od trenutnog rekordera, mosta Canakkale 1915 u Turskoj.

Prema projektu, mostom će ići i i cestovni i željeznički promet. Most širine 60 metara imat će čak tri trake za motorna vozila u svakom smjeru i dvije željezničke pruge, što će omogućiti prolaz do 200 vlakova dnevno i 6000 vozila na sat.
Osim toga, Webuild Group tvrdi da će most biti otporan na potrese i ekstremne vjetrove te da će biti opremljen inteligentnim sustavom nadzora kako bi se osigurala sigurnost i pratilo stanje konstrukcije.

Osim samog mosta, projekt uključuje izgradnju više od 40 kilometara cestovnih i željezničkih veza s obje strane tjesnaca, tri stanice u Messini i multifunkcionalni centar u Kalabriji. Planirane su i mjere ublažavanja i kompenzacije utjecaja na okoliš. Očekuje se da će cijeli ovaj projekt trajati oko 10 godina.

