Naša kolumnistica posjetila je Ralph Lauren Christmas Market koji je postao viralna destinacija

Mlada dizajnerica i naša povremena kolumnistica Ivona Kalapač oduševila se londonskim sajmovima o kojima je već pisala za naš portal, a sada malo detaljnije donosi priču o sajmu koji ju je najviše oduševio!

 


Svake godine London u prosincu nudi bezbroj božićnih sajmova, no ove zime jedno me mjesto posebno osvojilo – Ralph Lauren Christmas Market. O njemu sam već ranije viđala fotografije na društvenim mrežama, ali tek dolaskom postaje jasno zašto svi o njemu govore. Ovo nije samo božićni sajam, već cjelovito iskustvo u kojem se moda, dizajn i arhitektura stapaju u savršeno režiran blagdanski ambijent.

Foto: Privatni arhiv

Već pri prvom koraku kroz sajam primjećuje se koliko je pažnje posvećeno prostoru. Kućice nisu klasični štandovi, već djeluju poput malih arhitektonskih paviljona. Dizajnirane su u stilu koji podsjeća na alpsku i američku zimsku arhitekturu, s čistim linijama, simetričnim proporcijama i naglaskom na prirodne materijale. Drvo, metalni detalji i staklene površine stvaraju dojam elegancije i trajnosti, a ne privremenog sajma.

Foto: Privatni arhiv

Poseban dojam na Ralph Lauren Christmas Marketu ostavlja i rasvjeta. Topla svjetla nisu samo dekoracija, već naglašavaju teksture i arhitektonske linije kućica, stvarajući intimnu, ali luksuznu atmosferu. Sve djeluje promišljeno i odmjereno, bez viška božićnog kiča, što je rijetkost kada je riječ o sezonskim događanjima.

Foto: Privatni arhiv

Jedan od detalja koji mi je odmah zapao za oko jest činjenica da su svi djelatnici odjeveni u elegantne Ralph Lauren kombinacije. Klasični kaputi, pletenina, šalovi i neutralni tonovi savršeno se uklapaju u cjelokupni prostor, kao da su i oni dio scenografije. U tom trenutku postaje jasno da je sajam zamišljen kao živi editorijal – prostor u kojem se moda ne gleda samo na vješalicama, već se živi kroz ambijent.

Foto: Privatni arhiv
Foto: Privatni arhiv

Ponuda je jednako pažljivo odabrana. Blagdanski Ralph Lauren komadi, limitirana izdanja i personalizirani pokloni uklapaju se u koncept, a čak su i topli napici posluženi u brendiranim šalicama koje su već postale prepoznatljiv motiv na društvenim mrežama. Svaki detalj, koliko god malen, doprinosi osjećaju da se nalazite unutar jasno definirane estetske priče.

Foto: Privatni arhiv

Nije teško shvatiti zašto je Ralph Lauren Christmas Market postao viralna destinacija. Fotografije se same nameću, bilo da je riječ o linijama kućica, svjetlima, stiliziranom osoblju ili jednostavno atmosferi koja podsjeća na blagdanske kampanje brenda. No iza tog vizualnog dojma krije se puno više: promišljen dizajn, dosljednost i osjećaj luksuza koji ne djeluje nametljivo.

Foto: Privatni arhiv

 

Za mene, ovaj sajam predstavlja primjer kako božićni sajam može biti više od sezonske atrakcije. To je prostor u kojem se kroz arhitekturu, dizajn i modu priča priča o identitetu brenda, ali i o modernom, elegantnom doživljaju Božića u velikom gradu. Upravo zato ne čudi da se o njemu govori kao o jednom od najposebnijih blagdanskih iskustava u Londonu.

Foto: Privatni arhiv