Jedinu dilemu koju možete imati nakon kratkog pregleda divnih tapeta dizajnerice Josipe Maras jest: koju odabrati? Pročitajte priču o grafičarki, slikarici i dizajnerici koja je nedavno izbacila novu liniju dekorativnih obloga Studijo Tapete koje su pravo osvježenje na tržištu proizvoda za dom
Prvo su prije pet godina, nakon godina staža u slikarstvu nastale Marastracije, a onda, u njihovu okrilju nedavno i Studijo Tapete u koje doista nije teško zaljubiti se na prvi pogled. A nakon toga dolazi malo teža dilema: ‘Koji uzorak odabrati?’ Tapete naime imaju sjajne motive, boje i pravo su osvježenje na tržištu dekoracija za dom. Ovaj „j“ u nazivu novog projekta grafičarke, dizajnerice i ilustratorice Josipe Maras – Studijo Tapete posve je namjeran, jer je tako njihova autorica na sasvim duhovit način htjela utkati i svoje ime. Baš kao što se na sličan način poigrala krovnim brandom Marastracije, kombinirajući svoje prezime s proizvodima koje stvara.
Uz estetiku, duhovitost i neposrednost su inače odlika svega što Josipa Maras radi. Tako su njezini plakati imali natpise poput ‘Tebi bi i kraj korneta dala’ ili pak ‘Da mi se udat da ne moram više hvatat bukete po svatovima’. ‘O opisima nemam puno za reći, dođu u trenutku. A nekad i ne dođu, ali sreća je da svijet i za to našao rješenje. Staviš srce ili onog okruglog što namiguje i mirna Bosna. Mislim da se puzavica sarkazma diskretno uplela u moj DNK i moram se nositi s tim. Kako ja, tako i svi ovi ljudi koji me prate, čitaju i gledaju. Zahvalna sam im na tom, i neka ovo uđe u zapisnik’, također duhovito nam je (a kako drugačije?!) objasnila Josipa Maras kako nastaju čuveni natpisi na ilustracijama i plakatima. A sada, po povratku s rodiljnog krenula je nova kreativna priča – tapete na koje se dizajnerica podrijetlom iz Ljubuškog odlučila nakon brojnih upita arhitekata ili mama koji su željeli tapete prema njezinu dizajnu.
Tapete, izrađene inače tehnikom digitalnog slikarstva su k tome i veliki globalni trend u uređenju interijera, pa je bio pravi trenutak za Studijo Tapete. Njihova specifičnost je, osim što su domaći proizvod, i to što su custom made odnosno mogu se naručiti po mjeri i zadovoljiti individualne potrebe i želje korisnika. Oni mogu birati motive i boje, ali i dimenziju (nema ‘restlova’) te veličinu uzorka. ‘Svaka tapeta je unikatna. Uglavnom si stvorim neku viziju u glavi i grijem stolicu dok to ne preslikam na kompjutor. U svaku su tapetu utkana moja znanja kao grafičkog dizajnera po zanimanju i slikara po horoskopu. Često su klijenti ti koji svojim željama u meni probude neke ideje koje se pred publikom pokažu kao zanimljive i dobre’, objašnjava proces nastanka tapeta Josipa, vjerujući da će se i ovaj najnoviji proizvod naći, baš kao i ilustracije i plakati, na svim kontinentima.
Mlada dizajnerica smatra da je za njezin uspjeh presudno to što radi ono što voli i što je nekada zamišljala, ali i obiteljski život i roditeljstvo, iako se na prvi pogled ne čini tako. ‘Muž me doveo do dvoje djece koji znatno usporavaju proces poslovnog napretka, ali ga ne bih mijenjala ni za kakvu svjetlosnu brzinu rasta. Mislim da sav uspjeh kreće iz osobnog mira i zadovoljstva’, kaže za kraj Josipa.