Oprez, minimalisti! Logomanija je trend koji ćete vjerojatno htjeti zaobići. No, mi vam savjetujemo da mu ipak date šansu.
Proteklih godina svjedočili smo velikoj popularnosti neutralnih boja, jednostavnih linija i bezvremenskog dizajna. Baš kada smo se navikli na jednostavnost i harmoničnost u svoja četiri zida, stiže nam novi trend, potpuna suprotnost svemu tome. I dok je logomanija, unatoč oprečnim stavovima, već neko vrijeme trendi, posebice kada je riječ o modnoj industriji, bilo je, čini se, samo pitanje vremena kada će se kontroverzni i mnogima mrski trend “preliti” i na interijere.
ČAROBNA OGLEDALA U BOJI: trend koji ne biste trebali zaobići
TRENDOVI U KUPAONICI: funkcionalni mali elementi koji podižu cijeli prostor
Trend logomanije vjerojatno možemo zahvaliti kombinaciji nekoliko faktora, u prvom redu činjenici da smo protekle dvije godine proveli gotovo u potpunosti u svoja četiri zida i koji su nam, ruku na srce, uspjeli dosaditi prije no što je to bilo za očekivati u normalnim okolnostima.
Također, potražnju za primjerice dizajnerskim haljinama i cipelama s visokim potpeticama zamijenili su kućni ogrtači i papuče, na što su se, logično, nadovezali i drugi predmeti i ukrasi za dom. Drugi je faktor svojevrsni revival jednako kontroverznih drugih trendova poput Y2K, kasnih 80-ih i, najizraženije, 90-ih, kada minimalizam gotovo da ni nije postojao u rječnicima.
Još jedan važan čimbenik svakako je i činjenica da su se mnoge etablirane modne kuće posljednjih godina “bacile” i na interijere. Tako, uz mnogima poznate kuće koje godinama plivaju i u ovim vodama kao što su Missoni ili Versace, sada home kolekcije nude i Gucci, Gabriela Herst, Loewe i mnogi drugi.
Vrijedi spomenuti i da potražnja za luksuznim dobrima nikada nije bila veća, a cijene nikada toliko visoke. Mnoge modne kuće svakih nekoliko mjeseci povisi cijenu svojih najtraženijih komada, a interes i dalje raste.
Bilo kako bilo, logotipi velikih modnih kuća sve više “vrište” s obuće, odjeće i modnih dodataka, a od sada i s naših komada namještaja. Sviđa li vam se ovaj trend, donosimo naš izbor komada namještaja i ukrasa koji sasvim sigurno neće proći nezamijećeno.