Mlada dizajnerica i naša povremena kolumnistica Ivona Kalapač oduševila se londonskim sajmovima o kojima je već pisala za naš portal, a sada malo detaljnije donosi priču o sajmu koji ju je najviše oduševio!
Svake godine London u prosincu nudi bezbroj božićnih sajmova, no ove zime jedno me mjesto posebno osvojilo – Ralph Lauren Christmas Market. O njemu sam već ranije viđala fotografije na društvenim mrežama, ali tek dolaskom postaje jasno zašto svi o njemu govore. Ovo nije samo božićni sajam, već cjelovito iskustvo u kojem se moda, dizajn i arhitektura stapaju u savršeno režiran blagdanski ambijent.

Već pri prvom koraku kroz sajam primjećuje se koliko je pažnje posvećeno prostoru. Kućice nisu klasični štandovi, već djeluju poput malih arhitektonskih paviljona. Dizajnirane su u stilu koji podsjeća na alpsku i američku zimsku arhitekturu, s čistim linijama, simetričnim proporcijama i naglaskom na prirodne materijale. Drvo, metalni detalji i staklene površine stvaraju dojam elegancije i trajnosti, a ne privremenog sajma.

Poseban dojam na Ralph Lauren Christmas Marketu ostavlja i rasvjeta. Topla svjetla nisu samo dekoracija, već naglašavaju teksture i arhitektonske linije kućica, stvarajući intimnu, ali luksuznu atmosferu. Sve djeluje promišljeno i odmjereno, bez viška božićnog kiča, što je rijetkost kada je riječ o sezonskim događanjima.

Jedan od detalja koji mi je odmah zapao za oko jest činjenica da su svi djelatnici odjeveni u elegantne Ralph Lauren kombinacije. Klasični kaputi, pletenina, šalovi i neutralni tonovi savršeno se uklapaju u cjelokupni prostor, kao da su i oni dio scenografije. U tom trenutku postaje jasno da je sajam zamišljen kao živi editorijal – prostor u kojem se moda ne gleda samo na vješalicama, već se živi kroz ambijent.


Ponuda je jednako pažljivo odabrana. Blagdanski Ralph Lauren komadi, limitirana izdanja i personalizirani pokloni uklapaju se u koncept, a čak su i topli napici posluženi u brendiranim šalicama koje su već postale prepoznatljiv motiv na društvenim mrežama. Svaki detalj, koliko god malen, doprinosi osjećaju da se nalazite unutar jasno definirane estetske priče.

Nije teško shvatiti zašto je Ralph Lauren Christmas Market postao viralna destinacija. Fotografije se same nameću, bilo da je riječ o linijama kućica, svjetlima, stiliziranom osoblju ili jednostavno atmosferi koja podsjeća na blagdanske kampanje brenda. No iza tog vizualnog dojma krije se puno više: promišljen dizajn, dosljednost i osjećaj luksuza koji ne djeluje nametljivo.

Za mene, ovaj sajam predstavlja primjer kako božićni sajam može biti više od sezonske atrakcije. To je prostor u kojem se kroz arhitekturu, dizajn i modu priča priča o identitetu brenda, ali i o modernom, elegantnom doživljaju Božića u velikom gradu. Upravo zato ne čudi da se o njemu govori kao o jednom od najposebnijih blagdanskih iskustava u Londonu.







