Keramika Modus – hrvatski brend za svjetsko tržište
Keramičke pločice su proizvod, koji u odnosu na ostale materijale za oblaganje, ima niz prednosti s obzirom da je riječ o najtrajnijem, najotpornijem i najatraktivnijem izboru za zidno ili podno oblaganje. Njihova primarna namjena je funkcionalna, no danas sve više značajno utječe na vizualnu kvalitetu prostora.
Keramičke pločice su sastavni dio interijera i eksterijera, a svojim dizajnom, dimenzijama i prezentacijom značajno utječu na vizualnu i funkcionalnu kvalitetu prostora. Pored mnogih stranih brendova keramičkih pločica, na hrvatskom tržištu se ističe i domaći – Keramika Modus iz Orahovice, koji uspješno prati najnovije trendove te daje rješenja zahtjevnom domaćem tržištu, ali i brojnim stranim tržištima. Jednom godišnje, uoči sajma CERSAIE u Bologni, gdje tvrtka već godinama tradicionalno i kontinuirano izlaže, predstavljaju se noviteti u ponudi zidnih i podnih keramičkih pločica, dekor pločica, bordura…
Kada se govori o trendovima u svijetu keramičkih pločica, potrebno je naglasiti da oni prate trendove u uređenju interijera kako bojama tako i materijalima tj. njihovim vjernim imitacijama u površinskoj strukturi i teksturi keramičkih pločica. Trendovi na prvo mjesto postavljaju prirodne ugođaje i materijale, pa su pravi hit keramičke pločice koje imitiraju drvo, kamen, mramor, beton, cement… Tu su također i vrlo popularne jednobojne pločice, gdje je osobito zapažena kolekcija Monocolors by Keramika Modus, a i crno-bijele kombinacije su neupitni klasik. Osim glatkih površina, izuzetno su popularne reljefne strukture keramičkih pločica i estetski dojam koji one ostavljaju.
Proizvode Keramike Modus možete pogledati na sajmu interijera In Dizajn – Festival modernog doma u Areni Zagreb od 16. do 18. rujna. Vidimo se!