Poznata već otprije po uključivanju koncepta održivosti u svoje proizvode, IKEA je prihvatila još jedan novi trend, stvaranje malih mobilnih domova, koji su pravi hit u svijetu. Njezina mini kuća ima svega 17 kvadrata, no unatoč tome – ima sve potrebno za život
IKEA se pridružila trendu gradnje malih kućica koje su stekle pravu hordu pobornika i postale novi način života za mnoge koji žele pobjeći iz grada i živjeti ekološki, u skladu s prirodom. Udruživši se s tvrtkama Vox Media i Curbed dizajnirala je vlastitu mini kuću od svega 17 četvornih metara. Naravno, njezina unutrašnjost u potpunosti je opremljena asortimanom ove robne kuće.
Kuća, kao što i možete pretpostaviti, unatoč skučenoj površini ima sve potrebno za život jedne ili dvije osobe. Poznata švedska robna kuća već je odavno pravi majstor u dizajnu namještaja i svega ostaloga za male prostore, tako da se i ovdje jako dobro snašla, opremivši interijer u svome dobro poznatom stilu, nadahnut funkcionalnim skandinavskim dizajnom.
Kućica je održiva, što je koncept koji je za IKEA-u iznimno bitan, kao i uključivost te inovacije. Opremljena je da bude autonomna, zahvaljujući solarnim pločama koje se brinu za grijanje tijekom hladnih mjeseci, kao i uvijek toplu vodu.
Cilj ovog stambenog projekta bio je biti ekološki što prihvatljiviji, pa je kuhinja namještena modulima izrađenima od recikliranih plastičnih boca. Tu su i detalji poput umivaonika koji štede vodu, prijenosnih ploča za kuhanje bez plina, drvene površine izrađene od recikliranog drveta.
Drugi cilj bio je dokazati da bilo tko i bilo gdje može živjeti održivijim životom. A ako želite saznati više o ovom malom mobilnom domu, klikom na LINK dostupan je virtualni obilazak od 360 °.
Sićušna, pokretna kućica ustvari je izgrađena još u ožujku ove godine, a IKEA ju je planirala povesti na turneju po SAD-u, zaustavljajući se na raznim događajima koji promoviraju održivost. Tako bi se dopustilo svima zainteresiranim da sami istražuju mali prostor. No, nakon što je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, IKEA je očito morala promijeniti planove pa prava promocija tek slijedi.
Sada nam još samo preostaje da kućica bude u prodaji i da napokon saznamo njezinu cijenu. Sudeći po geslu kojim je IKEA predstavlja – “moderan, održiv i povoljan maleni dom” vjerujemo i da nam njezina kupovina neće biti nedostižna.