Louis Vuitton u Šangaju otvorio trgovinu u obliku broda

Louis Vuitton, poznati modni brend, predstavio je u Šangaju The Louis, konceptualnu trgovinu u obliku luksuznog putničkog broda. Nazvan Louis, u brodu se nalaze trgovina, bar i izložbeni prostor.


I ako niste ljubitelj (visoke) mode i ne pratite trendove u odjevnom dizajnu, sigurno ste čuli za brend Louis Vuitton. Ova luksuzna modna marka nedavno je oduševila građane Šangaja kao i brojne turiste. U prestižnoj zapadnoj trgovačkoj zoni Nanning Road Vuitton je otvorio trgovinu nazvanu kratko Louis.

Foto: Louis Vuitton

Pomorski korijeni Louisa Vuittona

Trgovina je pobudila veliku pažnju budući da je oblikovana poput luksuznog putničkog broda, odajući tako počast pomorskim korijenima Louis Vuittona, a istovremeno je usidren u povijesnom identitetu Šangaja kao lučkog grada. Oblik broda odaje počast šangajskoj lučkoj kulturi kao “vrata Istoka”, a istovremeno podsjeća na povijest brenda u izradi kovčega za prekooceanska putovanja.

Foto: Louis Vuitton

Louis je zamišljen kao prostor koji utjelovljuje duh putovanja i duboku povezanost francuske modne kuće  s obrtništvom, putovanjima i kulturom. Njegov dizajn crpi inspiraciju iz prekooceanskih putovanja, onakvih kakva su nekada obavljali prekooceanski brodovi, kombinirajući oblik pramca broda s oblikom klasičnog parobrodskog kovčega Louis Vuittona.

Osmišljen je kako bi se “stvorila nova kulturna znamenitost” unutar središnje poslovne četvrti Šangaja.

Foto: Louis Vuitton
Foto: Louis Vuitton

Prepoznatljiv monogram na vanjskom dijelu broda

Vanjski dio trgovine-broda prekriven je svjetlucavim metalnim monogramskim uzorcima LV koji reflektiraju svjetlost poput površine mora, čineći samu strukturu simbolom putovanja i bezvremenskog dizajna.

U brodu se, pored trgovine, nalaze još i kafić te izložbeni prostor. Trgovina se prostire na tri kata. Prva dva kata posvećena su izložbi koja predstavlja kulturu i povijest brenda, a na vrhu se nalazi kafić.

Foto: Louis Vuitton

3u1: trgovina, izložba i kafić

Unutra dakle posjetitelje očekuje svojevrsno putovanje koje uključuje hranu, kupovinu i pripovijedanje o brendu kroz izložbu. Svaka soba tematski je uređena tako da odražava različito poglavlje u evoluciji Louis Vuittona kroz sada već kultne proizvode i kreativnost.

Vanjska terasa nalazi se u udubljenom dijelu palube i opremljena je suncobranima koji stvaraju ugođaj mora.

Foto: Louis Vuitton
Foto: Louis Vuitton

Svaka soba u brodu ističe kovčege kao podrijetlo brenda. Sobe uključuju knjižnicu, radionicu koja prikazuje umijeće izrade kovčega, izložbu kovčega s trofejima korištenih na velikim sportskim događajima i sobu u kojoj je izložena modna i parfemska kolekcija Louis Vuittona.

Izložba završava suvenirnicom, gdje se može kupiti izbor kožne galanterije, modnih dodataka, obuće i putnih predmeta.

Foto: Louis Vuitton

Inače, poznato je da ovaj luksuzni brend posljednjih godina koristi kovčege za uređenje fasade, prikrivajući svoju glavnu trgovinu u New Yorku koja je u renovaciji fasadom od kovčega. U Parizu je nedavno ukrasio svoju trgovinu replikom umjetnice Yayoi Kusame na napuhavanje koja viri preko krova.