Louis Vuitton, poznati modni brend, predstavio je u Šangaju The Louis, konceptualnu trgovinu u obliku luksuznog putničkog broda. Nazvan Louis, u brodu se nalaze trgovina, bar i izložbeni prostor.
I ako niste ljubitelj (visoke) mode i ne pratite trendove u odjevnom dizajnu, sigurno ste čuli za brend Louis Vuitton. Ova luksuzna modna marka nedavno je oduševila građane Šangaja kao i brojne turiste. U prestižnoj zapadnoj trgovačkoj zoni Nanning Road Vuitton je otvorio trgovinu nazvanu kratko Louis.

Pomorski korijeni Louisa Vuittona
Trgovina je pobudila veliku pažnju budući da je oblikovana poput luksuznog putničkog broda, odajući tako počast pomorskim korijenima Louis Vuittona, a istovremeno je usidren u povijesnom identitetu Šangaja kao lučkog grada. Oblik broda odaje počast šangajskoj lučkoj kulturi kao “vrata Istoka”, a istovremeno podsjeća na povijest brenda u izradi kovčega za prekooceanska putovanja.

Louis je zamišljen kao prostor koji utjelovljuje duh putovanja i duboku povezanost francuske modne kuće s obrtništvom, putovanjima i kulturom. Njegov dizajn crpi inspiraciju iz prekooceanskih putovanja, onakvih kakva su nekada obavljali prekooceanski brodovi, kombinirajući oblik pramca broda s oblikom klasičnog parobrodskog kovčega Louis Vuittona.
Osmišljen je kako bi se “stvorila nova kulturna znamenitost” unutar središnje poslovne četvrti Šangaja.


Prepoznatljiv monogram na vanjskom dijelu broda
Vanjski dio trgovine-broda prekriven je svjetlucavim metalnim monogramskim uzorcima LV koji reflektiraju svjetlost poput površine mora, čineći samu strukturu simbolom putovanja i bezvremenskog dizajna.
U brodu se, pored trgovine, nalaze još i kafić te izložbeni prostor. Trgovina se prostire na tri kata. Prva dva kata posvećena su izložbi koja predstavlja kulturu i povijest brenda, a na vrhu se nalazi kafić.

3u1: trgovina, izložba i kafić
Unutra dakle posjetitelje očekuje svojevrsno putovanje koje uključuje hranu, kupovinu i pripovijedanje o brendu kroz izložbu. Svaka soba tematski je uređena tako da odražava različito poglavlje u evoluciji Louis Vuittona kroz sada već kultne proizvode i kreativnost.
Vanjska terasa nalazi se u udubljenom dijelu palube i opremljena je suncobranima koji stvaraju ugođaj mora.


Svaka soba u brodu ističe kovčege kao podrijetlo brenda. Sobe uključuju knjižnicu, radionicu koja prikazuje umijeće izrade kovčega, izložbu kovčega s trofejima korištenih na velikim sportskim događajima i sobu u kojoj je izložena modna i parfemska kolekcija Louis Vuittona.
Izložba završava suvenirnicom, gdje se može kupiti izbor kožne galanterije, modnih dodataka, obuće i putnih predmeta.

Inače, poznato je da ovaj luksuzni brend posljednjih godina koristi kovčege za uređenje fasade, prikrivajući svoju glavnu trgovinu u New Yorku koja je u renovaciji fasadom od kovčega. U Parizu je nedavno ukrasio svoju trgovinu replikom umjetnice Yayoi Kusame na napuhavanje koja viri preko krova.