Izgled i sadržaj obilježavanja velikih događaja u našim života postaje nam sve bitniji. Donosimo trendove koji će vam pomoći u osmišljavanju takvih posebnih trenutaka u životu.
Važne životne događaje želimo obilježiti na poseban način i pretvoriti u luksuzna slavlja odnosno evente.
Luksuzni eventi postaju sve impresivniji, a nova sezona donosi inovacije koje pomiču granice estetike i dizajna. U fokusu su ekskluzivni mobilni paviljoni, personalizirani detalji i održiva rješenja koja redefiniraju pojam luksuza. Organizatori evenata sve više traže jedinstvene koncepte koji kombiniraju vrhunsku estetiku s funkcionalnošću i ekološkom osviještenošću.

Ivana Škrlec, direktorica Altere, donosi novitete koji oblikuju budućnost event industrije te je za ovu priliku izdvojila top 5 elemenata koji čine razliku u svijetu vjenčanja i luksuznih događaja.

1. Mobilni paviljoni: Nova era luksuznih prostora
Najveći novitet na tržištu svakako je Royal Orangerie, mobilni paviljon koji u sebi spaja klasičnu eleganciju i suvremeni dizajn, idealno za sve vrste slavlja i evenata. Royal Orangerie je prvi takav paviljon u ovom dijelu Europe i otvara potpuno nove mogućnosti u organizaciji luksuznih evenata. Njegova sofisticirana arhitektura i fleksibilnost omogućuju kreiranje ambijenata koji oduzimaju dah.

2. Personalizirani tisak na materijalu – detalj koji podiže svaki event
Zašto ne biste svoje slavlje učinili jedinstvenom uz tiskane, personalizirane stolnjake, salvete ili čak foto zid s posebnim uzorkom?
Bilo da želite elegantan monogram, cvjetne motive ili moderan dizajn, print na materijal omogućuje da svaki detalj bude u skladu s vašom vizijom.

Savršeno za slavlja poput vjenčanja, poslovih evenat, tematskih proslava ili gala večera.
“Ovo je način da svaki prostor priča svoju priču – personalizirani detalji daju poseban pečat i pretvaraju dekor u umjetničko djelo,” ističe Škrlec.

3. Kružni šankovi: Nova dimenzija društvenih događanja
Dizajnerski osmišljeni kružni šankovi postaju nezaobilazan element slavlja i luksuznih evenata. Njihova forma omogućuje bolji protok gostiju, povećava interakciju i stvara vizualni dojam koji nadilazi klasične forme posluživanja pića.


4. Scenografija koja stvara emociju
Event prostori više nisu samo ukrašeni – oni su osmišljeni kao iskustveni doživljaji. Slojevite draperije, gigantske cvjetne instalacije, ledene skulpture i pomno dizajnirana rasvjeta postaju ključni elementi scenografije.
“Cilj je opremiti ambijente koji izazivaju emocije i ostavljaju dugotrajan dojam na goste. Svjetlo, teksture i pokretne scene igraju ključnu ulogu u tome,” naglašava Škrlec.

5. Održivost i luksuz idu ruku pod ruku
Više nije dovoljno da događaj bude samo spektakularan – mora biti i ekološki prihvatljiv. Ove sezone sve je veći naglasak na održive elemente poput maslina u teglama, recikliranih materijala i energetski učinkovitih rješenja.
Luksuz danas znači i odgovornost prema okolišu. Opremanje prostora kombinira vrhunski dizajn s održivim rješenjima, pokazujući da estetika i ekološka osviještenost mogu ići ruku pod ruku.


