Odrastati u domu zanezbrinutu djecu većini nas je nezamislivo. No, velikom je broju djece to stvarnost i jedini dom za koji znaju. Da bi im odrastanje bilo ispunjeno toplinom roditeljskog doma, Procter&Gamble i Lidl Hrvatska ove godine nastavljaju humanitarnu kampanju „Reci DA!“. U istoj je kampanji lani prikupljeno nešto manje od 250 000 kuna da djecu sa sindromom Down. Ove godine pomoći će u unapređenju životnih uvjeta djece bez adekvatne roditeljske skrbi u 14 domova. Iznimna mi je čast što su u akciju uključili i mene. Vidjeti osmijehe na njihovim licima jedini nam je cilj i doista se nadam da ćemo im moj tim i ja biti od velike pomoći sa savjetima i, prije svega – konkretnim zahvatima kojima ćemo im uljepšati životni prostor.
Akcija „Reci DA!“ za djecu u dječjim domovima započela je 20. travnja i trajat će do kraja lipnja. Provodit će se na svim prodajnim mjestima lanca Lidl Hrvatska diljem Lijepe naše. U akciju se možete uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, i tako pomoći prikupljanju novca za uljepšavanje svakodnevice u četiri dječja doma koji će biti obuhvaćeni prvim od tri dijela akcije.
U 14 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska živi približno 1500 djece. Ministarstvo socijalne politike i mladih već provodi Plan deinstitucionalizacije i transformacije domova kojemu je cilj smještaj većine djece u obitelji putem posvojenja ili udomiteljskih obitelji, a u konačnici zatvaranje i prenamjena dječjih domova. No, djeca koja borave u domovima trebaju svu moguću pomoć kako bi im odrastanje bilo lakše – i trebaju je sada.
Podržite akciju i recite DA za njihovu ljepšu svakodnevicu!