Nastavlja se suradnja poznatog modnog brenda Louis Vuitton i umjetnika Takashija Murakamija, započeta prije 21 godinu. Sada su stvorili genijalnu pop-up trgovinu u New Yorku. Pogledajte kako izgleda!
Modni brend Louis Vuitton i svestrani japanski umjetnik Takashi Murakami stvorili su pop-up trgovinu u New Yorku s više prostorija u boji i namještajem sa zaobljenim rubovima kako bi predstavili novu fazu svoje dugogodišnje suradnje.
Smještena u njujorškoj četvrti SoHo, pop-up trgovina slavi doista vrlo originalnu suradnju Louis Vuittona i Murakamija koja je krenula 2003., ovaj puta s ažuriranim i originalnim verzijama torbi, modnih dodataka i drugih artikala izloženih u malim, svijetlim, jednobojnim prostorima.
Dizajn je inspiriran hotelima kapsulama po kojima je Tokio poznat. To je stil smještaja koji nudi male sobe, ponekad veličine kreveta po pristupačnoj cijeni.
“Crpeći dizajnersko nadahnuće iz poznatih modularnih hotela u Tokiju, minimalistički interijer pop-up prozora podijeljen je na različita područja – svako ima određenu svrhu i svoju temu boja, koja je prilično odvažna”, izjavili su autori ovog projekta koji nudi novi doživljaj dizajna te sjajno spaja umjetnost, povijest i moderni luksuz.
Dvoetažni prostor na ulazu dočekuje posjetitelje šarenim cvjetovima upečatljivih boja, koje su specifične za radove umjetnika Murakamija. Na gornjem katu se kroz hodnik odlazi u mini sobe obojene u narančastu, zelenu, tamnoljubičastu i ružičastu. Svaka soba je opremljena odgovarajućim ugrađenim policama, oznakama Louis Vuitton i Murakami, modnim detaljima te namještajem.
Sobe sadrže i zbirke iz njihovih ranijih kolekcija (kultne komade poput torbe s Monogram Multicolore uzorkom i motivi poput Eye Love Monograma) kao i ružičasti kafić i ‘zdepasti’, ljubičasti automat za prodaju kojem posjetitelji mogu pristupiti nakon što obave kupnju.
U pop-upu moguće je kupiti prvi dio nove kolekcije, između ostaloga i redizajn kultnog Monograma Multicolorea, kao i nove motive poput Superflat Pande i Superflat Vrta što je odlična prilika za kolekcionare. Kupci će moći dobiti i poseban token koji mogu zamijeniti za unikatne suvenire – naljepnice, kolekcionarske kartice ili prijenosne igre.
Stubište vodi dolje do mini kina koje prikazuje dva Murakamijeva animirana filma snimljena tijekom lansiranja originalne kolekcije. Riječ je o digitalno restauriranim filmovima koji su snimljeni prije 20 godina, a pružaju pogled na umjetnikov osebujan svijet i početak suradnje s Louis Vuittonom koja je donijela novu estetiku u modi.
Otvoren u New Yorku privremeno, tijekom siječnja, prostor je prvi u nizu globalnih događaja planiranih za proslavu obljetnice suradnje. Najveći pop-up dogodit će se u Tokiju.
“Projekt djeluje kao suvremeni izlog za trajnu kreativnu vezu, definiranu umjetničkom vizijom, izvanrednim podvizima tradicionalne izrade i vrhunske tehnologije, i bezvremenskom privlačnošću ovog ključnog trenutka u pop kulturi i kolekcionarskoj kulturi ranog 21. stoljeća, “ otkrivaju organizatori.