U središtu Zadra, u prostoru nekadašnje tvornice Maraska svoja vrata uskoro otvara Hyatt Regency Zadar. Riječ je prvom hotelu poznatog hotelskog brenda Hyatt.
Na mjestu nekadašnje tvornice Maraska niknuo je hotel Hyatt Regency Zadar. To je prvi hotel pod okriljem poznatog lanca Hyatt, a prve goste primit će od 1. svibnja ove godine, nakon što su tri godine trajali radovi na njemu.
Osim što je raskošno uređen, hotel se nalazi na vrlo atraktivnoj lokaciji, u samom središtu Zadra, na obali i u neposrednoj blizini povijesne gradske jezgre. Hotel će, uvjereni su stručnjaci, donijeti novu razinu gostoprimstva u Hrvatsku.
Hotel je inače investicija vrijedna 55 milijuna eura Doğuş grupe te doprinosi ponudi Zadra i njegovom pozicioniraju na turustičkoj karti Jadrana ali i Europe.

Iza izgleda hotela stoji poznato ime u svijetu arhitekture. Boris Podrecca zamislio je hotel kao spoj povijesne arhitekture i suvremenog dizajna, koji unosi novu energiju u jedno od najznamenitijih zdanja grada.
S ukupno 133 smještajne jedinice – uključujući 110 soba i 23 apartmana – Hyatt Regency Zadar je trenutno jedini hotel s pet zvjezdica u središtu Zadra. Svaka soba zadovoljavala najviše estetske i tehnološke standarde, omogućujući maksimalnu udobnost i funkcionalnost – bilo da je riječ o poslovnim ili privatnim putovanjima.

Gostima će na raspolaganju biti i niz sadržaja vrhunske kvalitete: wellness centar na 700 četvornih metara, potpuno opremljeni fitness, te više od 740 četvornih metara prostora za konferencije, sastanke i posebna događanja. Sve to pozicionira hotel kao ključnu destinaciju za odmor, ali i za poslovna okupljanja na najvišoj razini.
‘U ovom trenutku, u Zadru i okolici ne postoji hotel s ovakvom ponudom, lokacijom i standardima. Interes koji već sada dolazi od strane međunarodnih i domaćih partnera pokazuje da tržište prepoznaje vrijednost ovog projekta. Posebno nas veseli što će brojni vjerni gosti Hyatt brenda, koji biraju smještaj isključivo u našim hotelima, sada imati priliku istražiti Hrvatsku kroz prepoznatljivo iskustvo Hyatt brenda’, istaknuo je Valentin Röttger, generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar.

U gastronomskom dijelu ponude ističu se čak četiri različita koncepta. Glavni restoran Palm House reinterpretira dalmatinske i mediteranske klasike kroz suvremeni pristup, dok će Fenix ponuditi inovativan spoj azijske i južnoameričke kuhinje. Alfred’s Bar savršeno je mjesto za opuštanje uz vrhunska regionalna vina i koktele s potpisom, a Estival će uz bazen nuditi lagane zalogaje i osvježenje u ležernoj atmosferi.

Poseban naglasak stavljen je na povezivanje s lokalnom zajednicom – od dizajnerskih detalja do nabave namirnica. Hotel će aktivno surađivati s lokalnim proizvođačima, ribarima i poljoprivrednicima, čime želi doprinijeti održivosti, ali i autentičnosti svakog iskustva koje nudi svojim gostima, navodi se u priopćenju.