Jedan od najvećih međunarodnih sajmova keramike, sanitarija i kupaonske opreme, Cersaie 2016, održao se od 26. do 30. rujna. I ovogodišnje izdanje potvrdilo je ovaj sajam kao centralno mjesto susreta izlagača i distributera, mjesto inspiracije za dizajnere interijera, kao i pravo mjesto za upoznavanje s najnovijim trendovima, vrhunskim dizajnom i inovacijama.
I ove godine uspješan tjedan u Italiji imala je Keramika Modus iz Orahovice, koja je svoje nove kolekcije keramičkih pločica predstavila kao jedini hrvatski proizvođač i jedini regionalni izlagač među 825 tvrtki iz cijeloga svijeta.
Pažnju vjernih kupaca, kao i brojnih posjetitelja i novih potencijalnih partnera, plijenio je elegantan bijeli štand inspiriran malim pločicama, koje mogu stvoriti ‘veliki svijet’! Nove kolekcije, kroz svoj dizajn, dimenzijske pomake i namjenu govore o novoj fazi u proizvodnom asortimanu Keramike Modus. Predstavljene su kolekcije u klasičnim dimenzijama za zid: 20×50 cm i 25×60 cm te 30×30 cm i 40×40 cm za pod obogaćene novim dekorima, ali i trendovski mali noviteti, odnosno kolekcije za stilsku kombinaciju zid/pod u iznimno popularnoj dimenziji 15×15 cm, omiljenim ‘ciglicama’ 10×30 cm i hit dimenziji i obliku – heksagon 20×23 cm.
„Bezrezervno smo zadovoljni nastupom ove godine. Rezultat je to dobre pripreme nastupa, predanog rada tima, praćenja i pravovremenog reagiranja na zahtjeve tržišta, odličnih proizvoda koje smo pripremili te izvrsne lokacije štanda. Važne su nam povratne informacije naših kupaca s hrvatskog tržišta, ali i brojnih stranih tržišta na kojima smo prisutni te koja tek planiramo osvojiti. I te informacije su bile pozitivne, uz puno odobravanja za koncept uvođenja manjih dimenzija u koji smo hrabro i planski krenuli. Ugodno smo se družili s našim vjernim kupcima i stalnim partnerima, a otvorili su se i razgovori za ulazak na neka nova tržišta. Konstantno unapređenje procesa proizvodnje i ulaganja u tehnologiju, ali i edukaciju ljudskog faktora uvijek daju svoje rezultate. Više nego išta drugo, o nama i našim mogućnostima govori činjenica kako pokrivamo potrebe i fleksibilni smo pri prilagođavanju zahtjevima naših velikih kupaca i njihovih krajnjih potrošača na najrazličitijim tržištima, od Bosne i Hercegovine i Srbije, preko Francuske, do Rusije, Rumunjske i egzotičnih tržišta, kao što je afričko ili arapsko, gdje također imamo realne izvozne opcije“, izjavio je g. Željko Radek, predsjednik Uprave Keramike Modus.
Posljednjeg dana sajma Cersaie 2016, generalna konzulica Generalnog konzulata RH u Italiji – Milano, gđa Iva Pavić, na poziv predsjednika Uprave g. Željka Radeka posjetila je na sajmu jedinog hrvatskog izlagača. “Svojim je dolaskom, pružanjem podrške i konstruktivnim prijedlozima dala novu dimenziju našem ovogodišnjem izlaganju na Cersaie te pružila ruku suradnje za iduću godinu i novo izdanje sajma. Na tome joj najiskrenije zahvaljujem u ime cijelog Cersaie 2016 tima Keramike Modus, kao i svih zaposlenika tvrtke te u svoje osobno ime”, zaključio je g. Radek.
TRENDOVI @CERSAIE 2016
Trendovski, keramička industrija ima svoje konstante, a to su imitacija prirodnih i umjetnih materijala – mramor, kamen, cement i drvo. Iako, pločice koje imitiraju drvene površine više nisu toliko u fokusu. Uz naglasak na industrijskom stilu i njegovom prekrasnom ‘sivilu’ ove godine su manje dimenzije dobile svojih ‘pet minuta’. Njihov dizajn inspiriran je španjolskim stilom, geometrijskim oblicima i atraktivnim grafičkim elementima u najrazličitijim kombinacijama osnovnih i dekor pločica. Naravno, tu su i atraktivne heksagon pločice u univerzalnoj primjeni za zid i pod. Dimenzijama, dizajnom i završnom obradom novi asortiman Keramike Modus u potpunosti trendovski ide u korak s najvećim imenima u svijetu keramike.
Foto PR, Keramika Modus