Uspješan tjedan hrvatske keramike u Bologni

 

Jedan od najvećih međunarodnih sajmova keramike, sanitarija i kupaonske opreme, Cersaie 2016, održao se od 26. do 30. rujna. I ovogodišnje izdanje potvrdilo je ovaj sajam kao centralno mjesto susreta izlagača i distributera, mjesto inspiracije za dizajnere interijera, kao i pravo mjesto za upoznavanje s najnovijim trendovima, vrhunskim dizajnom i inovacijama.

I ove godine uspješan tjedan u Italiji imala je Keramika Modus iz Orahovice, koja je svoje nove kolekcije keramičkih pločica predstavila kao jedini hrvatski proizvođač i jedini regionalni izlagač među 825 tvrtki iz cijeloga svijeta.

Original_Vintage_mix_1

Pažnju vjernih kupaca, kao i brojnih posjetitelja i novih potencijalnih partnera, plijenio je elegantan bijeli štand inspiriran malim pločicama, koje mogu stvoriti ‘veliki svijet’! Nove kolekcije, kroz svoj dizajn, dimenzijske pomake i namjenu govore o novoj fazi u proizvodnom asortimanu Keramike Modus. Predstavljene su kolekcije u klasičnim dimenzijama za zid: 20×50 cm i 25×60 cm te 30×30 cm i 40×40 cm za pod obogaćene novim dekorima, ali i trendovski mali noviteti, odnosno kolekcije za stilsku kombinaciju zid/pod u iznimno popularnoj dimenziji 15×15 cm, omiljenim ‘ciglicama’ 10×30 cm i hit dimenziji i obliku – heksagon 20×23 cm.

Bike 15x15

„Bezrezervno smo zadovoljni nastupom ove godine. Rezultat je to dobre pripreme nastupa, predanog rada tima, praćenja i pravovremenog reagiranja na zahtjeve tržišta, odličnih proizvoda koje smo pripremili te izvrsne lokacije štanda. Važne su nam povratne informacije naših kupaca s hrvatskog tržišta, ali i brojnih stranih tržišta na kojima smo prisutni te koja tek planiramo osvojiti. I te informacije su bile pozitivne, uz puno odobravanja za koncept uvođenja manjih dimenzija u koji smo hrabro i planski krenuli. Ugodno smo se družili s našim vjernim kupcima i stalnim partnerima, a otvorili su se i razgovori za ulazak na neka nova tržišta. Konstantno unapređenje procesa proizvodnje i ulaganja u tehnologiju, ali i edukaciju ljudskog faktora uvijek daju svoje rezultate. Više nego išta drugo, o nama i našim mogućnostima govori činjenica kako pokrivamo potrebe i fleksibilni smo pri prilagođavanju zahtjevima naših velikih kupaca i njihovih krajnjih potrošača na najrazličitijim tržištima, od Bosne i Hercegovine i Srbije, preko Francuske, do Rusije, Rumunjske i egzotičnih tržišta, kao što je afričko ili arapsko, gdje također imamo realne izvozne opcije“, izjavio je g. Željko Radek, predsjednik Uprave Keramike Modus.

7

Posljednjeg dana sajma Cersaie 2016, generalna konzulica Generalnog konzulata RH u Italiji – Milano, gđa Iva Pavić, na poziv predsjednika Uprave g. Željka Radeka posjetila je na sajmu jedinog hrvatskog izlagača. “Svojim je dolaskom, pružanjem podrške i konstruktivnim prijedlozima dala novu dimenziju našem ovogodišnjem izlaganju na Cersaie te pružila ruku suradnje za iduću godinu i novo izdanje sajma. Na tome joj najiskrenije zahvaljujem u ime cijelog Cersaie 2016 tima Keramike Modus, kao i svih zaposlenika tvrtke te u svoje osobno ime”, zaključio je g. Radek.

TRENDOVI @CERSAIE 2016

Trendovski, keramička industrija ima svoje konstante, a to su imitacija prirodnih i umjetnih materijala – mramor, kamen, cement i drvo. Iako, pločice koje imitiraju drvene površine više nisu toliko u fokusu. Uz naglasak na industrijskom stilu i njegovom prekrasnom ‘sivilu’ ove godine su manje dimenzije dobile svojih ‘pet minuta’. Njihov dizajn inspiriran je španjolskim stilom, geometrijskim oblicima i atraktivnim grafičkim elementima u najrazličitijim kombinacijama osnovnih i dekor pločica. Naravno, tu su i atraktivne heksagon pločice u univerzalnoj primjeni za zid i pod. Dimenzijama, dizajnom i završnom obradom novi asortiman Keramike Modus u potpunosti trendovski ide u korak s najvećim imenima u svijetu keramike.

Foto PR, Keramika Modus

Komentari