Izlog bilo kojeg dućana odavno je pretvoren u polje kreativnog izražavanja, kroz koje brendovi prenose svoje vrijednosti, donose trendove, stvaraju jedinstvenu atmosferu i uključuju prolaznike u svoj mali svijet. Kako izgledaju ovogodišnji božićni izlozi kao i pročelja zgrada najpoznatijih brendova, otkrivamo u nastavku!
U blagdansko vrijeme volimo šetati gradom između ostaloga kako bismo razgledali bogato uređene izloge i pročelja. Za neke je to postala prava strast, baš kao za Anju Sarkisyants, umjetničku direktoricu i osnivačicu dizajnerskog studija Designic.
“Šetnja ulicama uz ukrašene predblagdanske izloge odavno je za mene postala nešto poput tradicije prikupljanja emocija i slika. Silvestrovo i Božić, naravno, jedna su od najsjajnijih sezona takvog “lova”. Izlozi koje obavezno tada gledam pretvaraju urbani prostor u pravi katalog slika na otvorenom. Dizajneri izloga trude se privući našu pozornost i natjerati nas da na trenutak zastanemo i pogledamo sve izbliza”, otkrila je dizajnerica za portal MyDecor te napravila odabir nekoliko izloga koji su je najviše dojmili.
Doista, u bojama, detaljima i konceptu izloga brendovi pričaju priče i mitove, kao da otvaraju vrata svoje tajne „Narnije“”.
Badnjak je uistinu prekrasno vrijeme kada gradski izlozi i fasade procvjetaju u posebnom kreativnom impulsu. Donosimo izloge koje je odbrala dizajnerica. Uživajte!
Veličanstveni Louis Vuitton u New Yorku
Najveća božićna instalacija napravljena na pročelju njujorškog Louis Vuittona nalazi se na 57. aveniji. Brend je transformirao svoju glavnu trgovinu, koja prolazi višegodišnju obnovu, u ogromnu instalaciju koja u određenim trenucima oživljava, prikazujući spektakularan show. Okružen neboderima, šesnaestometarski toranj, sastavljen od legendarnih sanduka Courrier Lozine 90, kao da se pretvorio u jedan od nebodera.
Dok se zgrada renovira, Louis Vuitton nastavlja primati klijente u privremenom prostoru ovdje u 57. ulici. Riječ je o Art Deco zgradi ukrašenoj otkačenom instalacijom inspiriranom blagdanskim vrtuljkom pokretnih figurica životinja, treperave rasvjete i svjetlucavih monograma. Spektakl je toliko čaroban može probuditi radost djetinjstva koja leži u najdaljem kutku svačijeg sjećanja.
Elegantni Cartier u Londonu
Koristeći boje i oblike koji su klasični britanski, Cartierova londonska perjanica ove se godine obraća najglobalnijoj stvari koju ljudski um može zamisliti – svemiru darova! Luksuz u obliku pozlaćenih orbita u kojima plove prepoznatljive bordo kutije u kojima svjetlucaju zvjezdice izaziva oduševljene asocijacije kod svakog prolaznika. Ostalo je klasična božićna paleta: ružičasta rasvjeta, kompozicije borovih iglica isprepletene girlandama, postavljene po katu, općenito, vječni engleski klasik!
Sentimentalni Dior u Parizu
Dior je pročelje svog pariškog dućana pretvorio u pravu božićnu bajku. Pročelje cijele zgrade ukrašeno je arhitektonskim simbolima grada, izrađenim u obliku ukrasa za božićno drvce, te odjevnih predmeta koji upućuju na povijest brenda, uz svjetlucave zvijezde.
Uz svo obilje detalja, izlog i fasada zadržavaju uobičajenu suzdržanost i plemenitost brenda, ali se sasvim izravno obraćaju jednostavnosti, točnije uspomenama i radosti iz djetinjstva.
Sofisticirani Loewe u Madridu
Loeweova umjetnička suradnja s japanskom keramičarkom Suna Fujita dala je Madridu pravi dragulj! Koncept božićnog prozora izgrađen je oko jedne od glavnih slika u Fujitinom opusu – mora i nebrojenih bića koja ga ispunjavaju. Na slici se plava boja i odbljesci svjetla igraju kontrastima, stvarajući fantastičnu atmosferu skrivenog podmorja.
Čudesni likovi na pročelju kao da su iskočili iz zidova trgovine, gdje se čarobno društvo pandi, pingvina, lemura, vidri, korijena mandragore i njihovih ljudskih prijatelja prenosi iz Fujitinih keramičkih kreacija na torbe, odjeću i modne dodatke.