Popularni brend The Row lansiralo je svoju prvu kolekciju za dom

Brend The Row, koji su osnovale Mary-Kate i Ashley Olsen, nedavno je predstavio svoju prvu kolekciju za dom na ovogodišnjem Tjednu dizajna u Milanu. Ovaj korak označava širenje njihovog luksuznog portfelja na područje interijera, zadržavajući dosljednost minimalističkog dizajna i nenametljivog luksuza.​


 

Poznati modni brend The Row proširio je svoje carstvo luksuza u novom smjeru – interijere. Njihova prva kolekcija za dom predstavljena je u okviru Milanskog tjedna dizajna 2025., i to na način koji savršeno odražava DNK brenda: nenametljivo, profinjeno i suštinski luksuzno.

Foto: François Halard

THE ROW KOLEKCIJA ZA DOM

Prva kolekcija za dom predstavlja prirodan nastavak filozofije „tihog luksuza”. Ovaj potez ne samo da odražava njihovu posvećenost kvaliteti i dizajnu, već i odgovara na rastuću potražnju za luksuznim, ali nenametljivim proizvodima koji unose eleganciju u svakodnevni život.

Foto: François Halard

MINIMALIZAM U INTERIJERIMA

Kolekcija za dom obuhvaća luksuzne pokrivače i posteljine, izrađene od najfinijeg baby kašmira. Ono što dodatno naglašava minimalistički pristup dizajnu je korištenje neutralnih tonova i neupadljivi logotipi.

Foto: François Halard

The Row je poznat po svojoj predanosti kvaliteti, pa ne čudi da su u produkciji ove kolekcije sudjelovali vrhunski obrtnici s desetljećima iskustva.

Foto: François Halard

S obzirom na rastući trend luksuznih interijera i usklađenost estetike brenda s visokokvalitetnim dizajnom prostora, ovo je strateški korak koji dodatno učvršćuje poziciju The Rowa na tržištu. ​

Komentari