Jedan od predstavnika novih nada za hrvatsku industriju namještaja svakako je Jelly, mladi brend koji stoji iza ergonomski oblikovanog namještaja.
Hrvatska industrija namještaja godinama je bilježila sve slabije rezultate, a svjedočili smo gašenju mnogih domaćih brendova i proizvođača koji se jednostavno nisu mogli nositi s posljedicama gospodarske krize, konkuretnijim cijenama inozemnih proizvođača i drugim faktorima koji su doveli do otužnih rezultata ove grane hrvatskog gospodarstva. Ipak, kako je kriza često idealno vrijeme za ispoljavanje najkreativnijih rješenja i ideja, u posljednje vrijeme svjedočimo nastanku novih i originalnih snaga kada je u pitanju proizvodnja namještaja, detalja za dom i slično. Jedan od predstavnika ove generacije svakako je Jelly, mladi brend koji stoji iza ergonomski oblikovanog namještaja, a sve o njemu ispričao nam je začetnik ideje, Davor Kovačić.
1. Kako je došlo do ideje za Jelly ?
Davor: Projekt je utemeljen na ideji stvaranja premium proizvoda na tržištu namještaja. Želja nam je bila napraviti jedinstveni proizvod u Hrvatskoj. Jednostavno smo htjeli raditi nešto što nitko ne radi i stvoriti si posla ali i razvijati nove stvari i nove proizvode. Mislim da smo s Jellyjem dobili zanimljiv proizvod, uzbudljivih linija i izuzetne udobnosti. Dobili smo liniju proizvoda koju možemo razvijati i za druge tipove namještaja pa upravo radimo na novim proizvodima, odnosno prototipovima.
2. Tko je kreator ideje?
Davor: Kreator i pokretač ideje sam ja. Za suradnju sam pozvao svoje prijatelje, tada studenta drvne tehnologije Dragu Jelonjića i Filipa Čulu kao project managera da zajedno projektiramo Jelly. Suradnja kroz razgovore i usmjeravanja s prof. Jambreković i prof. Ivica Grbac kao voditelj Zavoda za ispitivanje namještaja pri Šumarskom Fakultetu Zagreb gdje smo atestirali proizvod, dobili potvrdu naših zamisli, odnosno realnu sliku što činiti u tom trenutku. Finalnu obradu presvlačenja eko kožom odradio je Matus Design.
3. Stolica ima dva karakteristična luka ili nagib – zašto ste odabrali baš takav dizajn?
Davor: Kut i nagib naslonjača Jelly stolice su ergonomski oblikovani, stolica je antropometrijski prilagođena dimenzijama tijela. Između krivulje sjedenja i kuteva karakterističnih za pravilno projektiranje stolice postoji međuzavisnost koja se očituje prije svega u postojanju kuteva udobnosti ali i dinamike ljudskog tijela. Jelly sigurno donosi novu udobnost ali i vizualno je izvrstan dodatak prostoru. Ovo sigurno nije samo jedna od stolica, ovo je ergonomski iskorak u prostoru življenja.
4. Koji je način prodaje? Kada ste stvarali ovaj komad namještaja, kome ste ga namijenili i za kakve prostore?
Davor: Trenutno smo prodaju omogućili putem naše web stranice i drugih online platformi , ali i dalje tražimo kanale prodaje i suradnje. Želimo razvijati postojeći proizvod i ponuditi više detalja na budućim modelima. Cilj nam je ući u salone namještaja, hotele, wellness&Spa centre, ali vjerujemo da je Jelly pogodna za svaki prostor i u njemu je vizualno dojmljiva. Namjera nam je širiti ponudu i razvijati se u nišama koje prepoznajemo kao potencijal. Želimo ići prema proizvodnji namještaja baziranoj na liniji koju smo dobili s Jelly. Vjerujemo da možemo uspjeti s novim idejama koje pripremamo u suradnji s dragim ljudima koji su nam dali šansu, poput Ariša iz Petrinje i drugih proizvođača koji su nam spremni pomoći u razvoju. Držimo da se uspjeh krije u detaljima i iskreno vjerujemo je Jelly izvrstan proizvod.
5. Kakvi su vam trenutno planovi za budućnost?
Kao novi proizvod prijavili smo se na StartUp inkubator platforme gdje želimo privući investitore. Došli smo u fazu gdje ideja prelazi u fazu svoje validacije i sada to sve što smo radili mora pokazati vrijednost. Fokus će na svakako i dalje biti na vrhunskom proizvodu, a sve je ostalo “kolateralno”. Svi preduvjeti za vrhunski proizvod moraju biti stvoreni. Kao novi projekt smo u potrazi za partnerima u svim segmentima, razvoju novog modela Jellyja, ali i drugih linija. Prije svega smo u potrazi za organiziranom linijom proizvodnje i distribucije proizvoda. Svakako želimo naći partnera koji može dati novu vrijednost projektu. Nove vrijednosti su ono što želimo zapravo stvarati.